21 jul, 2011
Op 31 mei 2011 ben ik cum laude afgestudeerd op mijn scriptie Hume, genoemd. Mijn begeleider, prof. dr. W.R.E. Velema en mijn tweede lezer, prof. dr. N.C.F. van Sas achtten het geheel een 8,5 waardig. Een hele eer en de best denkbare beloning voor vier jaar onderzoek, schrijf- en databaseplezier.